שלום אם אני רוצה להכניס מישהו שחייב לי לפשיטת רגל. אני חייב קודם לשלוח לו התראה על פשיטת רגל או שאפשר פשוט להגיש ישר ?
חנן שלום,
יש להגיש התראת פשיטת רגל כנגד החייב בנסח הקבוע, ולהמציא לחייב את העתק ההתראה ועליו להגיב תוך 7 ימים להתראה זו.
בחלוף המועד וללא הגשת תגובה ולאחר קיום דיון בבקשה יהיה ניתן לפעול לכינוס נכסי החייב והכנסתו להליך של פשיטת רגל. בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עליך לפנות לסיוע המשפטי ולבקש החלפת ייצוג ולנמק את הסיבות לכך אתה יכול גם לשכור שירותי עו"ד פרטי לבחירתך, אולם זה כמובן יהיה כרוך בעלויות בברכה רגב אלקיים, עו"ד...
המשך תשובה