האם בדיון בהכרזת חייב מתקבלות החלטות כלשהן, או שבדיון שומעים רק את חוות דעת המנהל המיוחד ו/או החייב וא"כ, מתקיים דיון נוסף בו מתקבלות ההחלטות. אם כן כמה זמן א"כ מתקיים הדיון הנוסף? היש פז"ם כלשהו להמתין לו?
א שלום,
אין מטרת פורום זה ליתן מענה על אופן התנהלות הדיון בבית המשפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב צו שיקום כלכלי ניתן ע"י בית המשפט לאחר שמונחת בפניו הצעת הנאמן, עמדת היחיד (החייב) ועמדת הממונה. בדרך כלל יתקיים דיון בעניין הצו בפני בית המשפט שקבע את הצו לפתיחת הליכים. רצוי להגיע להסכמות...
המשך תשובה