יש אפשרות לבקש שלא יגבילו לי שימוש בכרטיס אשראי לאחר ההכרזה על פשיטת רגל? אני מתנהל רק דרך האשראי כמעט ואין לי מזומן וגם משלם לאשתי דרך האשראי מזונות מדי חודש, זה לא יביא רק להרעה של מצב החובות שלי? מה אפשרויותיי?
ליעד שלום.
הגבלת כרטיס אשראי כלולה כחלק מובנה בצו הפותח את ההליכים.
כדי להיות מוחרג מהכלל, יש למצוא נימוקים טובים ויוצאי דופן .
אפשר במהלך ההליך להחזיק כרטיס לחיוב מיידי ("כרטיס דביט") שמאפשר ביצוע תשלומים כאשר יש יתרת זכות בחשבון, באופן הדומה לכרטיס אשראי, או להחזיק כרטיס נטען של דואר ישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב שאלתך הנה מורכבת וכוללנית ומצריכה פניה לייעוץ משפטי פרטני. ככלל, חייב / יחיד בהליך חדלות פירעון , חשבון הבנק שלו הנו חשבון מוגבל, וכן ניהול החשבון הנו ללא מסגרת (חייב להיות ביתרה חיובית)...
המשך תשובה