אני נוהגת כל חודשיים לשלוח את הדוחות במייל למפקחת המשרד הכנר ולמנהלת המיוחדת שלי. השבוע,בפעם הראשונה קיבלתי העתקי הדוחות ששלחתי בדואר . מה המשמעות? למה החזירו לי את זה? לא צרפו שום מכתב או הסבר.
דפנה שלום,
אני יכול רק לשער שמדובר באישור על הגשת הדוחות, ניתן לברר במידת הצורך עם בעל התפקיד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה מורכבת בעיקרון, הנאמן יבקש לממש כספים נזילים (כדוג חלק הפיצויים בפנסיה במקרה והפסקת לעבוד בעבודה נוכחית או בגין פיצויים נזילים מעבודה שעבדת בעבר) במקרה של קרנות פנסיה ישנות יש ל...
המשך תשובה