שלום, שאלתי: אני בהליך פשיטת רגל כבר 6 שנים. האם ניתן כבר להגיש בקשה להפטר? מה הסיכוי לקבל הפטר? 6 חודשים אחרונים לא שולמו, האם צריך/כדאי קודם לשלם ורק אחר-כך להגיש בקשה להפטר? בתודה מראש על המענה.
הילה שלום,
אין בידי את כלל הנתונים הרלוונטיים על מנת שניתן יהיה לספק תשובה מקיפה והולמת, עם זאת אציין בכללי, כי מדובר בחלוף זמן משמעותי לצורך הגשת בקשה להפטר.
לא רק שצריך.. אלא עלייך לסלק את כלל המחדלים הקיימים בטרם פנייה בבקשה מעין זו. בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הנאמן ובית המשפט עשויים להיעתר לבקשת חייב / יחיד ליציאה מהארץ בתקופת חדל"פ בדרך כלל בשל צרכים רפואיים או צרכי עבודה וכיו"ב. הנאמן ידרוש בדרך כלל אישור כי צד ג` (כדוגמת המעסיק או בני משפח...
המשך תשובה