שלום רב, התנהלו הליכי פשיטת רגל כנגד חייב והוצא צו כינוס. היה עליו לשלם סכום מסויים ולאחר כשנתיים הוא הפסיק לשלם. צו הכינוס בוטל בשל ניצול לרעה. היום אחד הנושים הטיל עיקול על המשכורת שלו. האם אפשר לפתוח מחדש את התיק? ואם כן איך? תודה
ניתן להגיש בקשה. מומלץ לפנות בעניין זה לקבלת ייעוץ וטיפול משפטי אצל עורך דין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך שייכת לפורום הוצל"פ ולא לחדלות פירעון. מומלץ לפנות מיידית לעיריית תל אביב ולעדכן אותה כי הבן בחו"ל ואינו מתגורר בביתך ולצרף להם ראיות. ככל והעיריה לא תחדל מפעולותיה ניתן לפנות לבית...
המשך תשובה