שלום. נקבע לי תאריך לדיון במחוזי לאחר שנה ותשעה חודשים, האם יש אפשרות לבקש להקדים זאת, חשבתי שאמור להיות לאחר כשנה וחצי. תודה.
ירון שלום,
יומנו של בית המשפט עמוס ולכן נקבע המועד הנ"ל, בכל מקרה ניתן להגיש בקשה להקדמה ויש לנמק את הטעמים לבקשה, כמובן שהקדמת הדיון תלויה ביומנו של בית המשפט וככל ולא יתאפשר הדבר, הבקשה תדחה. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים רבים האם את בפשיטת רגל או בחדלות פירעון? האם נקבעה תוכנית פירעון? מתי הצפי לסיום ההליך? בברכה רגב אלקיים, עו"ד ...
המשך תשובה