שלום רב קבלתי הפטר חלוט ואני משוחרר מכל חובותיי ומכל העיכובים שיצאו נגדי במסגרת הפ"שר. שאלה: האם המשמעות היא שניתן לגשת לבנק לפתיחת חשבון רגיל ככל האדם? ברכה דניאל
דניאל שלום,
לאחר קבלת ההפטר ניתן לפתוח חשבון בנק.
הבנקים בדרך כלל יאפשרו פתיחת חשבון ביתרת זכות בלבד ללא אשראי וללא המחאות, זאת מאחר והרישום בבי די אי על היותך בעבר בהליך של פשיטת רגל עדיין מופיע למשך תקופה של מספר שנים לאחר קבלת צו הפטר. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ממי אתה מבקש לקבל סיוע בשכר דירה? אם זה מבן משפחה וכיו"ב אז לציין את הסיוע (ממי וכמה) בדו"ח הכנסות והוצאות המוגש לממונה בכל מקרה לפני שאתה פונה או מגיש דו"ח בעניין תפ...
המשך תשובה