שלום, קיבלתי הפטר מותנה ובהחלטה הוחלט שלאחר שאשלם סכום מסוים יינתן הפטר ללא צורך בדיון. השאלה שלי מה עלי לעשות לאחר ששילמתי את הסכום כדי לקבל הפטר חלוט? תודה.
לנה שלום,
יש להגיש בקשה בהתאם לצורך קבלת ההפטר החלוט , תוך הצגת אסמכתא פירעון של התשלום המותנה לקבלת הפטר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נופר שלום בשאלתך חסרים פרטים ובכל מקרה יש לבדוק את נוסח ההחלטה / הפטר המדוייק. ככלל,עם קבלת הפטר, התנהלותך הנה רגילה בכפוף לתנאים - אם נקבעו (כדוג` אפשרות ליציאה מהארץ וכו). לעניין קרן ההשתלמות...
המשך תשובה