האם ניתן להגיש לבד בקשה לפשיטת רגל והפטר . התיקים נגדי בהוצאה לפועל נפתחו שהייתי בחו״ל בלי שקיבלתי התראה
ארז שלום,
ככל הליך משפטי מומלץ מאוד כי הגשת הבקשה והליווי בהליך יעשו על ידי עורך דין אשר מתמחה בתחום, וזאת גם לשם מניעת הסתבכויות עתידיות צפויות.
בקשר לעובדה כי התיקים נפתחו כנגדך בזמן שהייתך בחו"ל אציין כי אין לכך השלכה לעניין עצם פנייתך להליך פשיטת רגל נוכח גובה החובות לנושים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב שאלתך הנה מורכבת וכוללנית ומצריכה פניה לייעוץ משפטי פרטני. ככלל, חייב / יחיד בהליך חדלות פירעון , חשבון הבנק שלו הנו חשבון מוגבל, וכן ניהול החשבון הנו ללא מסגרת (חייב להיות ביתרה חיובית)...
המשך תשובה