שלום רב, לפני שנים סיימתי הליך פשיטת רגל. איך אני מוציאה אישור הפטר? לצערי אין לי את מספר התיק.
שולמית שלום,
נסי לאתר את התיק דרך אתר "תיקים".
https://insolvency.justice.gov.il/poshtim/Main/Tikim/wfrmListTikim.aspx
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך האם הדיספוזיציה הנה בשל חשש להברחת נכסים מהגרוש אלייך? יש לבחון נתונים כמו מועד הגירושין, האם הנכס הועבר ללא תמורה בהסכמת הגרוש ומתי וכו מומלץ לפנות לעו"ד שמייצג א...
המשך תשובה