האם החייב אשר נמצא בהליך כינוס יקבל העתק מהדוח שמוגש על ידי המנהל המיוחד לבית המשפט המחוזי והאם מגיש 2 דוחות באמצע ההליך ובסופו
אילן שלום,
הדו"ח שמוגש על ידי המנהל המיוחד אמור להיות מועבר לחייב או לבא כוח החייב, כמו כן ניתן יהיה לצפות בדו"ח שהוגש באמצעות מערכת נט המשפט לחייב שמיוצג.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב האם ניסית להגדיל את הלוואת המשכנתא לטובת תשלום חובות? בעיקרון, הנאמן ינסה למקסם את ההכנסות / תשלומים / זכויות היחיד / חייב לטובת הנושים. במידת הצורך הוא יפעל למימוש זכויותיך גם בדירה. ...
המשך תשובה