שלום , ברצוני לדעת אם פיגרתי בתשלום לפש"ר בחודשיים האם הדבר משפיע על קבלת הפטר חלוט כשאסיים את התשלומים החודשיים ? למרות שבפסק דין מופיע פיגור מ 3 חודשים ומעלה מביא להארכת תוכנית הפרעון בחצי שנה
רמי שלום,
אי ביצוע צו התשלומים כסדרו משמעו התנהלות בחוסר תום לב ויש לכך השלכה לעצם עניין ההפטר ובטרם קביעת תכנית פירעון,
הדבר מעט שונה כאשר החייב מצוי כבר במהלכה של תכנית הפירעון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. תשומת לב, כי בקשה לאשראי שנדחית עשויה, במקרים מסוימים, לאתחל את הספירה של 3...
המשך תשובה