עו"ד זעירא שלום רב שוב, לאחר חקירה (ראשונה), ככל שידוע לי, מנהל המיוחד יכין דו"ח פירעון לבימ"ש ובו ימליץ על גובה התשלום החודשי הקבוע, ימליץ על מועד סיום פשיטת הרגל. האם זכותי לבקש זאת ממנו ובכלל לדעת מה הוא רשם בדוח? אין לי עו"ד..
אולה שלום,
ראשית, יש לבחון האם התיק שלך הוא תיק רפורמה לצורך קביעת תכנית פירעון.
בנוסף, ובמידה ואכן תוגש תכנית פירעון על ידי המנהל המיוחד בטרם הדיון בהכרזה, הדו"ח יהיה מצוי בתיק בית המשפט ותוכלי לבקש לעיין בו כרצונך, או לבקש מהמנהל המיוחד שישלח אותו אלייך.
שנית, המלצתי היא לפנות לייעוץ משפטי לעורך דין העוסק בתחום לצורך ניהול התיק בצורה ראויה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ראשית לא ברור מה גובה חובותיך הכולל. שנית, האם התחיל הליך חדלות פירעון כנגדך ע"י נושה? האם התקיים דיון? האם ניתן צו פתיחת הליך? אם כן - אתה כבר בהליך חדל"פ ויש למלא אחר...
המשך תשובה