עו"ד זעירא שלום רב שוב, לאחר חקירה (ראשונה), ככל שידוע לי, מנהל המיוחד יכין דו"ח פירעון לבימ"ש ובו ימליץ על גובה התשלום החודשי הקבוע, ימליץ על מועד סיום פשיטת הרגל. האם זכותי לבקש זאת ממנו ובכלל לדעת מה הוא רשם בדוח? אין לי עו"ד..
אולה שלום,
ראשית, יש לבחון האם התיק שלך הוא תיק רפורמה לצורך קביעת תכנית פירעון.
בנוסף, ובמידה ואכן תוגש תכנית פירעון על ידי המנהל המיוחד בטרם הדיון בהכרזה, הדו"ח יהיה מצוי בתיק בית המשפט ותוכלי לבקש לעיין בו כרצונך, או לבקש מהמנהל המיוחד שישלח אותו אלייך.
שנית, המלצתי היא לפנות לייעוץ משפטי לעורך דין העוסק בתחום לצורך ניהול התיק בצורה ראויה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב לא ברור מה הנימוק לסירוב הקרן לשחרר לך כספים. ככל וטענת הקרן כי הכספים מעוקלים לטובת קופת הנשיה, עליך להעביר אישור נאמן / ממונה ו/או החלטת בית משפט לפיה העיקול הוסר ותהא זכאי לקבל את הכס...
המשך תשובה