היי,אני קיבלתי צו כינוס לפניי כחודש בערך,בזמן הקרוב אמור להכנס לי מענק נכות מהעבודה (חד פעמי) האם אוכל למשוך אותו?או שהולך ישירות להליך? אשמח לתשובה תודה מראש
שנהב שלום,
ראשית מדובר בכספי הכנסה ויש לבחון עבור בדיוק מהם משולמים. שנית ובכל מקרה יש לדווח על הכנסה עתידית זו בדוחות החודשיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נאמן רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה לביטול העברה ללא תמורה לקרוב, העברה אשר נעשתה עד ל-4 שנים טרם פתיחת הליך חדל"פ (כאשר החייב / יחיד היה חדל פירעון ו/או לא היה ביכולתו לפרוע את כלל חובותיו בא...
המשך תשובה