שבת שלום אדון נכבד. בשנתיים האחרונות הייתי בפש"ר שבוטל לפני כמה חודשים ושילמתי תשלומים חודשיים של 700 ש"ח. לאחרונה אני מנסה להגיע להסדר עם הנושים לשלם להם את הקרן שחלקם מקשים עלי. שאלתי היא מה קרה לכל הכסף ששילמתי בתהליך הפשיטה איפה הוא ואם מגיע לי אותו בחזרה אחרי הוצאות הכונס. בתודה רבה מראש ושיהיה חג שמח
ניסים שלום,
ככל שנותר כסף אחרי תשלום הוצאות לנאמן ולכנ"ר, הרי שהוא מועבר לנושים.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ראשית לא ברור מה גובה חובותיך הכולל. שנית, האם התחיל הליך חדלות פירעון כנגדך ע"י נושה? האם התקיים דיון? האם ניתן צו פתיחת הליך? אם כן - אתה כבר בהליך חדל"פ ויש למלא אחר...
המשך תשובה