רשמתי את בני לגן פרטי - שילמתי פיקדון כנדרש. הגן נסגר לאחר פחות מחודשיים הגננת פשטה רגל. האם אנו הההורים מגיע כסף הפיקדון חזרה על פי חוק? מצד אחד, את כסף הפיקדון לא אמורה הייתה להשתמש כלל . מצד שני , במקרה של פשיטת רגל לא ניתן לעשות דבר. תודה ,
שני שלום,
ראשית יש להבחין האם מדובר בעוסק מורשה על שם הגננת שפשטה רגל, במידה והתשובה לכך חיובית ונטלו כספים לצרכי רישום שלא הושבו ניתן יהיה להגיש תביעת חוב לתיק פשיטת הרגל שלה בצירוף אסמכתא על תשלום הפיקדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה מורכבת בעיקרון, הנאמן יבקש לממש כספים נזילים (כדוג חלק הפיצויים בפנסיה במקרה והפסקת לעבוד בעבודה נוכחית או בגין פיצויים נזילים מעבודה שעבדת בעבר) במקרה של קרנות פנסיה ישנות יש ל...
המשך תשובה