קיבלתי הפטר חלוט. אישתי לא היתה חלק מתהליך הפש"ר. הפש"ר היה בעקבות עסק שקרס עליו הייתי אמון ונתתי ערבויות אישיות. האם לאחר שקיבלתי הפטר אנחנו נוכל לקחת משכנתא? יש לי עבודה קבועה ושנינו עובדים כבר 4 שנים. המשפחה רוצה לתת מקדמה.
תמיר שלום,
היות וקיים רישום בבי די אי על היותך בהליך פשיטת רגל, על כן ככלל הבנקים מערימים קשיים בעניין מתן המשכנתא עד למחיקת הרישום.
רצוי לבדוק העניין ישירות מול הבנק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה במקרה של הפסקת הליך חדל"פ הנאמן בדרך כלל יממש את הכספים המעוקלים / נזילים ושניתן לממש אותם כמו כן, יציאה מהליך חדל"פ מצריכה תקופת המתנה טרם פניה מחודשת להליך בהתאם לקביעת...
המשך תשובה