שלום אני עובד אצל מעסיק והיתי חולה מספר ימים והבאתי לו אישור מחלה אבל הוא לא שילם לי את ימי המחלה בתירוצים שונים למרות שהפניתי אותו להוראות החוק , אני נמצא בהליכי פשיטת רגל לאחר שהתחלתי לשלם את התשלומים בתוכנית הפירעון , השאלה שלי מה ניתן לעשות במקרה כזה , האם ניתן להגיש בקשה במסגרת תיק פשיטת הרגל לבצע עיקול על חשבון המעסיק בגובה אי תשלום דמי המחלה או משהו כזה ?
שלום רב,
ככל וקיימת זכות תביעה לקבלת כספים בגין אי תשלומם לפי הדין (מבלי להיכנס לעובי הקורה האם במקרה זה קמה זכאות לקבלת כספים או שמא לאו) יש לבחון אפשרות לפנייה בטרם נקיטת הליכים משפטיים, וזאת לאחר קבלת עמדת המנהל המיוחד בסוגיה זו והסכמתו לכך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כספים המתקבלים בידי חייב לאחר סיום הליך פשיטת רגל וקבלת הפטר חלוט, ואשר אין מקורם בתקופת הליך פשיטת הרגל או טרם לכן, יהיו שייכים ככלל לחייב וזאת בכפוף לכך שהחייב גילה לנאמן את מלוא הזכויות...
המשך תשובה