שלום אחותי גרושה ובעלה פושט רגל וגם היא אציין שהוא לא משלם כמה שנים פשיטת רגל היא עובדת מרוויחה 2000שח בחודש. עם ילדים ואין לה עזרה מהביטוח לאומי או מהבעל מה עושים. מה זה כול הצווי הפטר וכו? יש לה רק סיועי משפטי שלא מתמחה בזה
ים שלום,
ככל ויש פסק דין שקבע את חוב המזונות, הרי שיש לעתור לבית המשפט בבקשה להקצבת מזונות הקטינים מתוך הכנסותיו של פושט הרגל החייב, ועל החייב יהיה חובה לשלמם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה, חסר מידע ואף אינה מתאימה למענה כללי (מומלץ לפנות לייעוץ פרטני - פנה לעו"ד שמייצג אותך בהליך ככל והנך מיוצג). האם הקצבה מביטוח פרטי או ביטוח לאומי? האם הקצבה תחליף לשכר...
המשך תשובה