האם מי שעושה הסכם לפי סעיף 33. הכסף שכבר שולם ונמצא בקופה יחשב או לא. אם נסגר הסכם נושים יפחיתו הכסף שכבר נמצא בקופה?
יוליה שלום,
שאלתך אינה ברורה, ככל והיא מתייחסת לעמידה בתנאים של ההסדר, הרי שבעל התפקיד אמור להגיש הודעה לתיק על העמידה בתנאי ההסדר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה, חסר מידע ואף אינה מתאימה למענה כללי (מומלץ לפנות לייעוץ פרטני - פנה לעו"ד שמייצג אותך בהליך ככל והנך מיוצג). האם הקצבה מביטוח פרטי או ביטוח לאומי? האם הקצבה תחליף לשכר...
המשך תשובה