האם בהליכי פשיטת רגל ופירוק, 45 הימים שקבועים בתקנות להגשת ערעור כוללים גם את תקופת הפגרה?
תומר שלום,
בתקנות סדרי הדין נקבע, כי תקופת הפגרה לא תבוא במניין הימים שנקבעו בתקנות אלו או שנקבעו בידי בית המשפט והיא חלה על כל הליכי הערעור למעט בתקנות מיוחדות אשר קבעו כי היא לא חלה עליהם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ראשית לא ברור מה גובה חובותיך הכולל. שנית, האם התחיל הליך חדלות פירעון כנגדך ע"י נושה? האם התקיים דיון? האם ניתן צו פתיחת הליך? אם כן - אתה כבר בהליך חדל"פ ויש למלא אחר...
המשך תשובה