שלום רציתי לדעת מה קורה אחרי הדיון שקובעים בו את התכנית פרעון מבחינת דיווח על הוצאות והכנסות. האם עדיין יש עלי פיקוח???? עדיין אצטרך לדווח מה מוציאה ומכניסה? או שבזה זה נגמר ורק משלמת את התכנית פרעון.??
אורי שלום,
ככל במסגרת תכניות פירעון נקבע פטור מהגשת דוחות או הגשה משוערכת אחת לחצי שנה, או דוחות לפי דרישה, ועל כן יש לבחון את ההחלטה לגופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הנאמן ובית המשפט עשויים להיעתר לבקשת חייב / יחיד ליציאה מהארץ בתקופת חדל"פ בדרך כלל בשל צרכים רפואיים או צרכי עבודה וכיו"ב. הנאמן ידרוש בדרך כלל אישור כי צד ג` (כדוגמת המעסיק או בני משפח...
המשך תשובה