שלום רב , בעלי נמצא בתהליך של פש"ר ואנחנו עומדים כחודש לפני ההכרזה , מיום מתן צו הכינוס ועד היום הגשנו דחות בזמן אך שלושה חודשים אחרונים הגשנו דוחות אבל עקב המצב הכלכלי לא הצלחנו לשלם את התשלום החודשי . אנו מתכוונים החודש לשלם את הפיגור של שלושת החודשים הנ"ל אך האם יש סיכוי שבגלל זה יפזרו לו את התיק של הפש"ר ? תודה רבה
עליכם לדאוג לשלם את הפיגור טרם מועד הדיון. בדרך כלל במידה והפיגור קטן של חודש חודשיים לא יפזרו באופן מיידי את ההליך אבל הדבר עלול לעכב את מועד ההכרזה עד להסדרת חוב הפיגורים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה במקרה של הפסקת הליך חדל"פ הנאמן בדרך כלל יממש את הכספים המעוקלים / נזילים ושניתן לממש אותם כמו כן, יציאה מהליך חדל"פ מצריכה תקופת המתנה טרם פניה מחודשת להליך בהתאם לקביעת...
המשך תשובה