הגרוש שלי נכנס לפשיטת רגל. האם הוא עדיין מחויב לשלם לי מזונות עבור שלושת ילדינו? אם לא, למי אני צריכה לפנות לקבלת תשלום מזונות?
אודטה שלום,
לגבי תיקים שנפתחו לאחר 15.9.19.
הרי שעם מתן הצו הממונה יורה על סכום המזונות שיוקצב לך מהכנסותיו של הגרוש.
במידה ומדובר בתיק שנפתח קודם ליום 15.9.19 יש להגיש בקשה להקצבת מזונות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ממי אתה מבקש לקבל סיוע בשכר דירה? אם זה מבן משפחה וכיו"ב אז לציין את הסיוע (ממי וכמה) בדו"ח הכנסות והוצאות המוגש לממונה בכל מקרה לפני שאתה פונה או מגיש דו"ח בעניין תפ...
המשך תשובה