האם פושט רגל (הנמצא בהליך הישן) זכאי לקבל את תגמולי הביטוח לרכבו בגין תאונה לרכב ש״הלך טוטל לוסט״ או שמא מחויב להעביר לנאמן? מדובר ברכב שנמצא בשימוש קבוע של החייב ונדרש לצורך יומיומי.
ינון שלום,
תגמולי הביטוח נועדו לפצות את המבוטח בגין אבדן הרכב, ובמידה והתגמולים ישמשו לצורך רכישת רכב חילופי הרי שבכך ישיגו את ייעודם יש להגיע להסכמות עם המנהל המיוחד על כך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. תשומת לב, כי בקשה לאשראי שנדחית עשויה, במקרים מסוימים, לאתחל את הספירה של 3...
המשך תשובה