הייתי חייבת לאדם כלשהו כסף ושילמתי לו. מספר חודשים אחרי התשלום הוא פתח נגדי תיק בהוצאה לפועל כאילו לא שולם לו דבר. האם הוא עבר על החוק? אם כן, איזה חוק?
בלה שלום. מה שאת מתארת מהווה סכסוך אזרחי. יש להגיש במועד התנגדות לחוב. המישור הפלילי איננו שייך בסיטואציה כזו בדרך כלל.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב מוטב כי תפני לפורום בנקאות לקבל תשובה ממוסמכת בעיקרון, במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספריהם כרישום הסטורי. בעניין קבלת הלוואות, זה נתון לשיקול ...
המשך תשובה