קיבלתי הפטר לפני כחודשיים במידה וארצה להצטרף לחשבון בנק של בן זוגי . האם זה יטיל על החשבון שלו כתם? או שהחשבון יתחיל להתנהל כרגיל?
קארן שלום,
הואיל ולאחר קבלת הפטר נותר רישום שלילי אצל בי די אי למשך מספר שנים, מומלץ בשלב זה שלא לאחד חשבונות עם אדם שאינו פושט רגל מחמת העובדה כי הדבר עשוי להשליך על נטילת אשראי והלוואות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כספים המתקבלים בידי חייב לאחר סיום הליך פשיטת רגל וקבלת הפטר חלוט, ואשר אין מקורם בתקופת הליך פשיטת הרגל או טרם לכן, יהיו שייכים ככלל לחייב וזאת בכפוף לכך שהחייב גילה לנאמן את מלוא הזכויות...
המשך תשובה