שלום הברכה. ברצוני לדעת בבקשה יש הגבלה למשך מספר החודשים בתוכנית הפירעון.? כי ישנם תוכניות שזה ל 36 ו60 חודשים. ולפי מה זה נקבע כמות התשלומים ? (60 תשלומים בתוכנית פירעון) כולל ה 18 חודש עד התוכנית . זה 78 תשלומים. אין מגבלה מסוימת לפי הרפורמה החדשה ? תודה וחג שמח
ישי שלום,
הרפורמה החדשה אינה חוק מחייב והיא בגדר המלצה ודרך פעולה לנהוג על פיו, לכן פריסת משך הזמן של תכנית הפירעון משתנה ממקרה למקרה וכל מקרה לנסיבותיו הוא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה מורכבת בעיקרון, הנאמן יבקש לממש כספים נזילים (כדוג חלק הפיצויים בפנסיה במקרה והפסקת לעבוד בעבודה נוכחית או בגין פיצויים נזילים מעבודה שעבדת בעבר) במקרה של קרנות פנסיה ישנות יש ל...
המשך תשובה