שלום, אני משלמת מזה כשנה וחצי את הסכום החודשי שנקבע בתוכנית הפרעון. 700 ש"ח ל 54 חודשים. כשהייתי בכינוס עבדתי במקום עבודה אחד, ושם קופת הפיצויים שייכת לכונס. עכשיו עזבתי את מקום עבודתי השני, ויש לי משם פיצויים (אין הערה של הכונס לטובתו) - האם אפשר למשוך את הכספים האלו , ואין צורך להודיע לו? שהרי כבר אושרה תוכנית פרעון עם הסדר תשלומים+ נתינת כספי הפיצויים ממקום העבודה הראשון.
שלום,
משיכת כספי פיצווים ללא ידיעת בעל התפקיד עשויה להוות התנהלות בחוסר תום לב. על כן יש לבחון מול עו"ד העוסק בתחום את דרכי הטיפול המשפטי במקרה זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים לרבות שווי הדירה, גובה החובות וגובה הלוואת המשכנתא נכון להיום. ככלל, מומלץ להגיע להסכמות עם הנאמן לעניין ,פדיון" הדירה ותשלום לקופת הממונה לסיום ההליך. בברכה, רגב...
המשך תשובה