שלום אם יש לי ראיון עבודה כמזכירה במשרד של חדלות פרעון שעובד עם אנשים פרטיים, לא מייצג נושים , ואניי עצמי בפשיטת רגל, האם חובה להגיד זאת בראיון? יש קשר? זה קצת מביך ואישי .. השאלה אם לא מחובתי לדווח על כך.. שוב, מזכירה שזה משרד שמייצג חייבים לא נושים תודה מראש
אלי שלום,
איני רואה מניעה לציין זאת, אולם מדובר בשאלה שרלוונטית יותר לתחום דיני העבודה וכו' ולא לפורום זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב יש להגיש בקשה לשינוי תוכנית הפירעון ולנמק את הסיבה לשינוי התוכנית וקיצור ההליך. מומלץ לפנות לייעוץ ולסייוע של עו"ד באופן פרטני בברכה רגב אלקיים, עו"ד...
המשך תשובה