היי , אני כחודשיים לאחר קבלת הפטר חלוט . השבוע הייתי ב" יש" והוצאתי שם כ.אשראי ויזה חוץ בנקאי . (יש לציין שהבנק לא אישר לי אשראי או צ'קים כלל ) . איך זה יתכן ? מה זה בדיוק כרטיס חוץ בנקאי ? ואם אין לי מסגרת אשראי איך קיבלתי כרטיס ????
רחלי שלום,
עקב הרישום שנותר בבי די אי לאחר קבלת הפטר הבנק מערים קשיים על מתן אשראי ו/או המחאות. מתן כרטיס חוץ בנקאי הינו כרטיס שהתשלומים נגבים בו על ידי החברה שמספקת את האשראי (דוגמת חברות האשראי השונות).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככל והרישום מקורו בהליך חדל"פ, במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. תשומת לב, כי בקשה לאשראי שנדחית עשויה, במקרי...
המשך תשובה