עברה חצי שנה מאז קבלת הצו ושליחה לנושיםומאז אף אחד לא הגיש הוכחת חוב. היום הייתי בבית המשפט לדיון והשופטת נתנה לאיש המיוחד חודש וחצי עד להכרזה. האם אני יכולה לבקש הפטר בלי שיכריזו עלי פושטת רגל?
ניתן לקבל הפטר במסגרת הסדר נושים ללא הכרזה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך בעיקרון, כספים שמתקבלים אצל חייב.ת ואשר היותם / מקורם בתקופת הליך החדל"פ / פשיטת רגל, אמורים להיות מועברים לקופת הנשיה. יש לבדוק כל מקרה לגופו. לעניין תשלום 100% ד...
המשך תשובה