אני נמצא בפשיטת רגל בגלל חוב של 64000 ש' ל-3 גופים מסחריים ואני מתפרנס מקצבת נכות (לא עובד כרגע) משלם 100 ש' לקופת הכונס כל חודש ומגיש בזמן את הדוחו"ת למנהל המיוחד -יש לי דיון עוד כמה חודשים ומעוניין לדעת מה הסיכויים שלי לקבל הפטר חלוט ?
יאיר שלום,
קבלת הפטר חלוט נבחנית על פי נסיבות המקרה לרבות בשאלת אופן יצירת החובות ומצבו של החייב, אולם זאת יש לבחון לאחר בחינת כל הנתונים הרלוונטים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה מורכבת בעיקרון, הנאמן יבקש לממש כספים נזילים (כדוג חלק הפיצויים בפנסיה במקרה והפסקת לעבוד בעבודה נוכחית או בגין פיצויים נזילים מעבודה שעבדת בעבר) במקרה של קרנות פנסיה ישנות יש ל...
המשך תשובה