שלום, הפטר מותנה עם תכנית תשלומים התקיים בדצמבר 18. התשלומים מאז על פי התכנית. קיבלתי היום מכתב 'הודעה על ביצוע החזר מס ועיקול/קיזוז חובות' מרשות המיסים, בו למעשה מעקלים החזר מס שהייתי אמור לקבל עבור שנים שעברו. האם לאחר קביעת תכנית התשלומים אמורים לעקל כספים 'חדשים' המגיעים לי ?
טל שלום,
ראשית יש לבחון עבור איזו תקופה מגיע החזרי המס ועבור מה בדיוק ההחזר המס (האם הוא מענק עבודה/ החזר מס שלילי) לאחר מכן ניתן יהיה לדעת מה דינם כספים אלו לעבור לקופת הכינוס (בדר"כ) או לידיו של החייב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הקפאה / עיכוב / ביטול הליכים נגד היחיד / חייב בחדל"פ אינם מקפיאים או מבטלים את ההליכים נגד הערב. מוצע לך גערב להגיע להסדר עם הבנק לתשלום החוב. בברכה, רגב אלקיים, עו,ד...
המשך תשובה