הגשתי לפני יותר משנה לכנ"ר פסק דין עבודה נגד מעבידי שפשט רגל לפני חודש הוכרז סוף סוף פשוט רגל. הגשתי למנהל המיוחד לפני כחודש בקשה להעביר תביעתי לביטוח לאומי עם פירוט החוב הפשוט ופס"ד. אבל לא זוכה להיענות רצינית אלא רק:" חכה, חכה.. אני מתלבט אם לחכות ל 90 יום לסיום טיפול המנהל המיוחד, או לפנות לכנ"ר שיאיץ..
אלי שלום,
הכרעה בתביעות החוב עשויה לארוך זמן, איני סבור שדווקא פניה לכנ"ר כי זו שתאיץ את ההכרעה. במידת הצורך ניתן לפנות לבית המשפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה במקרה של הפסקת הליך חדל"פ הנאמן בדרך כלל יממש את הכספים המעוקלים / נזילים ושניתן לממש אותם כמו כן, יציאה מהליך חדל"פ מצריכה תקופת המתנה טרם פניה מחודשת להליך בהתאם לקביעת...
המשך תשובה