קיבלתי הפטר לפני שנתיים הלכתי לבנק לפתוח חשבון אמרו לי שעדין מופיע במערכת שאני בהליך פש"ר כידת מעדכנים את ההפטר ואצל מי ? תודה
כרמן שלום,
הרישום על הליך פשיטת רגל נותר מספר שנים במערכת בי די אי לאחר קבלת צו ההפטר. יש לעדכן את הגוף הנ"ל לצורך עידכון המידע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככלל, בנק מחויב לאפשר פתיחת חשבון בנק ליחיד בחדל"פ (חשבון ללא אשראי וכן חשבון מוגבל בהתאם לקבוע בחוק), למעט במקרים חריגים (כדוגמת חשש להלבנת הון בחשבון ו/או פעילות לא חוקית בחשבון, וכן במק...
המשך תשובה