שלום. אני לקראת סיום הליך פש"ר. יש כבר החלטה על מתן הפטר בכפוף לתשלום 3,900 ש"ח. יש לי דו"חות חניה עירונים בסדר גודל 50,000 ש"ח - במקור 24,000 ש"ח בתיק הכינוס ועוד 10 דו"חות שנצברו מתחילת ההליך לפני 4 שנים. אין לי אמצעים כספיים כלשהם לכן הורה בית המשפט על תשלום סימלי למחיקת חובות בסך 1.700,000 ש"ח מה הדרך למחוק חובות דו"חות החניה האלה?
מנחם שלום,
דוחות חניה בהתאם לפסיקה אינם נכללים בהפטר שניתן,וניתן יהיה להמשיך לגבותם לאחר קבלת ההפטר.
שים לב כי צבירת דוחות חניה במהלך ההליך כמוהם כצבירת חובות רגילים במהלך הליך של פשיטת הרגל דבר אשר עושי להוביל לביטולו של ההליך,
רצוי כי לאחר קבלת ההפטר תגיע להסדר תשלומים מול הרשויות השונות לצורך תשלום הדוחות. בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הקפאה / עיכוב / ביטול הליכים נגד היחיד / חייב בחדל"פ אינם מקפיאים או מבטלים את ההליכים נגד הערב. מוצע לך גערב להגיע להסדר עם הבנק לתשלום החוב. בברכה, רגב אלקיים, עו,ד...
המשך תשובה