יש לי צ'ק על סך כ-14,000 ש"ח שחזר. לאחר שהצ'ק חזר פניתי להוצל"פ אך אלו אמרו שאין ביכולתם לעשות כלום מאחר שהחייב מוכרז כפושט רגל. לא ידעתי שהוא פושט רגל ושאין ביכולתו לעמוד בתשלום כשקיבלתי ממנו את הצ'ק. לאחר בירור קצר באתר הכנ"ר גיליתי שאת החוב בגין הצ'ק החייב צבר המון זמן לאחר שניתן לו צו כינוס. כלומר מדובר בחוב חדש לאחר צו כינוס. מה ניתן לעשות כעת?
מור שלום
אם החוב נותר לאחר צו הכינוס, תוכל להגיש לבית משפטבקשה להתיר לך להגיש את השיק להוצאה לפועל למרות שהחייב בפשיטת רגל.
סביר להניח שיתירו לך (אם תגיש בקשה) לפתוח את התיק אך לא לנקוט בהליכי גבייה כל עוד ההליך בתוקף.
אציין שיצירת חוב חדש היא עבירה וייתכן שיבטלו את הליך הפש"ר בשל כך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך שייכת לפורום הוצל"פ ולא לחדלות פירעון. מומלץ לפנות מיידית לעיריית תל אביב ולעדכן אותה כי הבן בחו"ל ואינו מתגורר בביתך ולצרף להם ראיות. ככל והעיריה לא תחדל מפעולותיה ניתן לפנות לבית...
המשך תשובה