שלום רב, אני בהליך פשיטת רגל בשלב של תוכנית הפירעון. בקרוב אני אאלץ לעזוב את מקום העבודה ויש לי בקופה פיצויים. האם המנהל המיוחד יכול לקחת את הפיצויים לטובת קופת הכינוס? ואם כן האם זה מוריד מהסכום של תוכנית הפירעון? בתודה מראש
חיים שלום,
ככלל פיצויי פיטורים מוקנים לקופת הכינוס, יש לבחון באיזה שלב הנך מצוי בהליך על מנת לבחון אפשרות להגיש בקשה רלוונטית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים רבים האם את בפשיטת רגל או בחדלות פירעון? האם נקבעה תוכנית פירעון? מתי הצפי לסיום ההליך? בברכה רגב אלקיים, עו"ד ...
המשך תשובה