בקשתי את תמיכתו של המנהל המיוחד להגיש הפטר והוא שאל כמה אני יכולה לשלם.כשזה לא מצא חן בעיניו הוא בקש שאחזור אליו עם הצעה טובה יותר. מה אני אמורה לעשות?
מאד תלוי בנסיבות הספציפיות של המקרה. כמה נושים, כמה חובות, מיהם הנושים, מיהו המנהל המיוחד, כמה זמן את בפשיטת רגל, האם יש נכסים, מהו גילך ועוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. תשומת לב, כי בקשה לאשראי שנדחית עשויה, במקרים מסוימים, לאתחל את הספירה של 3...
המשך תשובה