בעלי בתהליך פשיטת רגל כבר 3 שנים כאילו יש לו צו כינוס שנתיים כמעט. עכשיו אנחנו בתהליך גירושים והוא מסרב לשלם מזונות הוא אומר אני עשיתי פשיטת רגל. מה אפשר לעשות?
אזהאר שלום רב,
יש להגיש בקשה לקציבת מזונות. מומלץ לעשות זאת ע"י עו"ד המתמחה בחדלות פירעון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נופר שלום בשאלתך חסרים פרטים ובכל מקרה יש לבדוק את נוסח ההחלטה / הפטר המדוייק. ככלל,עם קבלת הפטר, התנהלותך הנה רגילה בכפוף לתנאים - אם נקבעו (כדוג` אפשרות ליציאה מהארץ וכו). לעניין קרן ההשתלמות...
המשך תשובה