אנחנו בפשיטת רגל לפני שנה, המשכורת שלנו היה 8000 ש"ח, שילמנו 1,000 שקל בחודש, עכשיו המשכורת שלנו היא 11000, על פי החוק אשר יהיה אחוז שעלינו לשלם עכשיו. תודה רבה
התשלום החודשי נגדר מיכולת הכלכלית של משק הבית והוא לא איזה אחוז מהמשכורת. התשלום החודשי יקבע בהתאם ליכולת כלכלית שלכם ואם היא השתפרה ייתכן כי יבקשו להעלות את התשלום החודשי שנקבע לכם על פי הכנסה נמוכה יותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות לביטוח לאומי די דומים לכללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות רגיל מבחינת הליך חדל"פ. קרי אין הפטר אוטמטי לחוב מזונות בין לביטוח לאומי ובין מזונו...
המשך תשובה