שלום. המליצו לי להכריז על פשיטת רגל לפני שהנושים שלי יבקשו לעשות זאת, משהו שקשור במינוי של נאמן שאם אני מכריז על פשיטת רגל אני יכול לבחור נאמן בעצמי או משהו בסגנון? לא הבנתי בדיוק איך זה עובד ואשמח לפירוט. תודה.
יעקב שלום,
אכן יש הבדלים בין בקשת חייב לבקשת נושה אולם זהות הנאמן אינה כבר עוד משתנה בדרך כלל במקרים אלו. יש לבחון את מלוא הנתונים לשם כך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב הנאמן ובית המשפט עשויים להיעתר לבקשת חייב / יחיד ליציאה מהארץ בתקופת חדל"פ בדרך כלל בשל צרכים רפואיים או צרכי עבודה וכיו"ב. הנאמן ידרוש בדרך כלל אישור כי צד ג` (כדוגמת המעסיק או בני משפח...
המשך תשובה