אני בצו כינוס הליך פשיטת רגל מה ממלאים בטופס 101 אם המעסיק ידע שאני בהליך פשטר זה לא כל כך נעים ומעסיקים חוששים
נוי שלום,
המעסיק אמור לדווח כפי שהוא חייב על פי החוק, גם אם הדבר כרוך באי נעימות מצדך. לשם כך יש רו"ח מלווה מטעם המעסיק. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך שייכת לפורום הוצל"פ ולא לחדלות פירעון. מומלץ לפנות מיידית לעיריית תל אביב ולעדכן אותה כי הבן בחו"ל ואינו מתגורר בביתך ולצרף להם ראיות. ככל והעיריה לא תחדל מפעולותיה ניתן לפנות לבית...
המשך תשובה