שלום, הצעתי לשלם 30% לפי סע' 19 א'. הפקדתי כבר בקופת הנאמן קרוב ל 17,000 ש"ח. (מורכב ממקדמה +תשלום חודשי שהושת) בסופו של יום ההצעה לא נתקבלה. מה דין הכספים שכבר הופקדו? האם בגלל שאין הסכמה להסדר הם יוחזרו אליי?
רוני שלום,
ניתן לבחון את שיפור ההצעה לנושים, אך במידה וגם השיפור יידחה על ידי הנושים דרך המלך היא להפוך את תיק הסדר הנושים לתיק פשיטת רגל והסכומים שנתקבלו יצטרפו לקופת הכינוס בהליך פשיטת רגל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים רבים האם את בפשיטת רגל או בחדלות פירעון? האם נקבעה תוכנית פירעון? מתי הצפי לסיום ההליך? בברכה רגב אלקיים, עו"ד ...
המשך תשובה