שלום רב, ב-9.3.2020 התקיים דיון בלשכת ההוצל"פ וניתן לי הפטר לאלתר מיום הגשת הבקשה 8.8.2019 ומזכירת הרשם אמרה בנוכחות עוה"ד שייצג אותי מטעם הסיוע המשפטי כי תוך שבועיים יוסרו ההגבלות וייסגרו כל התיקים כולל תיק האיחוד. פניתי אל מוקד ההוצל"פ וביררתי מה קורה עם התיקים ונאמר לי כי כל ההגבלות הוסרו אך סגירת תיקים בהוצל"פ לוקחים עד 60 יום וזה לא קשור לשבת או חג. היא הדגישה כי לא מדובר ב-60 ימי עסקים אלא 60 יום ממועד החלטת הרשם. אבקש לדעת האם דברי נציגת המוקד נכונים או דברי מזכירת הרשם הם הנכונים. אודה להתייחסותך.
ישראל שלום. מדובר בנהלים פנימיים של לשכת ההוצאה לפועל ואין לי דרך לדעת מי צודקת, או מה יקרה בפועל. אם זריזות סגירת התיקים חשובה לך, מוטב שתיגש למחלקת יישום בכל אחת מלשכות ההוצאה לפועל ותדאג שהעניין יבוצע. בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב שאלתך הנה מורכבת וכוללנית ומצריכה פניה לייעוץ משפטי פרטני. ככלל, חייב / יחיד בהליך חדלות פירעון , חשבון הבנק שלו הנו חשבון מוגבל, וכן ניהול החשבון הנו ללא מסגרת (חייב להיות ביתרה חיובית)...
המשך תשובה