שלום יש לי דיון למתן הפטר, אני עובדת במשך 7 שנים ויש לי קופת פנסיה וקופת פיצויים. מעבר לזה אין לי שום קופה או חיסכון האם הרשם יהיה רשאי לקחת לי את קופת הפיצויים שלי כתנאי למתן הפטר (אני יודעת שמקופת פנסיה לא ניתן לפרוע והשאלה היא על הפיצויים). תודה
נעה שלום,
ככלל כספי פיצויים מוקנים לקופת הכינוס, וזאת במצב שבו הסתיימו יחסי עובד מעביד ולכן מדובר לכאורה מימלא בנכס שמוקנה לקופה.
יש לבחון האם ההליך הינו בבית המשפט או בלשכת ההוצל"פ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככל והחיוב הנטען בפנייתך מקורו בחיוב פלילי , הרי הוא נותר לאחר ההפטר / סיום הליך פש"ר / חדל"פ (בדרך כלל הרשויות מקפיאות את הליכי הגביה במהלך פשיטת רגל / חדלות פירעון) ושבות לפעול לגבייתו לא...
המשך תשובה