שאלה חשובה אני בפשיטת רגל ואחד הנושים שבוצע נגדו פרסומים של לשון הרע בקטע פלילי, ביקש להחריג תביעה אזרחית קטנה שניצח בה וגם המנהל המיוחד הסכים איתו שלטענתם זה לא בתום לב, האם עליי לערער לבית המשפט על ההחרגה הזאת או שעדיף להיות בשקט כי יש פה אכן תום לב? מדובר על בחור שפירסמתי עליו לשון הרע וזכה בתיק אזרחי נגדי.
יוסי שלום,
ככלל חוב שנותר בגין לשון הרע לצד חיוב כספי שהושת על הנתבע קודם להליך פשיטת הרגל הינו חוב שנוצר לכאורה במרמה שצו ההפטר לא יחול עליו, יחד עם זאת יש לבחון את מהות החבות ואת שאלת תום הלב במסגרת ההליך שהתקיים , ולכן מוצע לנסות להגיע להבנות בעניין. שאלת החרגת החוב תיבחן בדר"כ בסוף ההליך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך שייכת לפורום הוצל"פ ולא לחדלות פירעון. מומלץ לפנות מיידית לעיריית תל אביב ולעדכן אותה כי הבן בחו"ל ואינו מתגורר בביתך ולצרף להם ראיות. ככל והעיריה לא תחדל מפעולותיה ניתן לפנות לבית...
המשך תשובה