שלום רב. בשנת 2014 היה לי הפטר מפש"ר... בשנת 2011 אישרו לי מכביש 6 על הסכם הנושים... האם אני חייב לשלם להם מהתאריך שאישרו את ההסכם או מתאריך ההפטר? תודה.
פדי שלום,
הסכום שהוסכם שעלייך לשלם, אמור להיות מחולק בין כלל הלנושים בהתאם להיקף החוב כלפי כל אחד ובהתאם לסכום שהצטבר. הסכום אמור היה להיות משולם לקופת הכינוס ולהתחלק בין הנושים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נאמן רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה לביטול העברה ללא תמורה לקרוב, העברה אשר נעשתה עד ל-4 שנים טרם פתיחת הליך חדל"פ (כאשר החייב / יחיד היה חדל פירעון ו/או לא היה ביכולתו לפרוע את כלל חובותיו בא...
המשך תשובה